راهپیمایی 22 بهمن- تهران- 1391


+ نوشته شده در سه شنبه بیست و چهارم بهمن ۱۳۹۱ ساعت 9:55 توسط دوستداران بندپی
|


هدف از راه اندازی این وبلاگ آشنایی و مودت بین دوستان عزیز ساکن پایتخت و تلاش برای پیشبرد و پیشرفت منطقه و همچنين کمک به يکديگر در جهت رفع مشکلات خواهد بود.